З початку квітня поточного року в обласній державній адміністрації почала працювати цілодобова телефонна "гаряча лінія".
За інформацією відділу роботи із зверненнями громадян апарату обласної державної адміністрації, на цілодобову телефонну "гарячу лінію" з 17.00 26 травня до 17.00 01 червня 2010 року до облдержадміністрації надійшло 29 дзвінків.
Надійшли скарги стосовно проблем з наданням пільг, зокрема, щодо виплати державної допомоги при народженні дитини, компенсації за продукти харчування ліквідатору аварії на ЧАЕС, а також щодо невиплати заборгованості з заробітної плати, роботи міського та приміського громадського транспорту, роботи річкового транспорту.
Крім того, надходили прохання закрити автостоянку, що знаходиться між двома житловими будинками, надати роз'яснення з приводу закриття міської аварійної рятувальної служби, вирішити житлово-комунальні проблеми та врегулювати тарифи на житлово-комунальні послуги, надати допомогу у вирішенні проблем сімейного характеру.
Від мешканців міста та області надходили також повідомлення щодо вилову риби браконьєрами, незаконних стягнень оплати за надання медичних послуг пільговим категоріям громадян та стягнення за касові послуги Головпоштамтом та Ощадбанком при оплаті за житлово-комунальні послуги.
Всі питання, що надходять на телефон "гарячої лінії", знаходяться на особистому контролі голови обласної державної адміністрації Анатолія Гриценка.
Звернення жителів Херсонської області з питань дотримання законності, боротьби з корупцією, роботи транспорту і зв'язку, житлово-комунального господарства, інших питань життєдіяльності області, побутових питань приймаються в облдержадміністрації в будь-який час доби за номером 26-42-34.
Далі отримана інформація передається до розгляду у відповідні служби.