Розпочалась подача документів ще на кілька посад до рибоохоронного патруля Азовського басейнового управління | Департаментом екології та природних ресурсів Херсонської обласної державної адміністрації оголошено конкурс | Ветерани АТО отримають ліки безкоштовно | Учасникам бойових дій держава гарантує право на безоплатне санаторно-курортне лікування | Служба за контрактом – шлях до розбудови боєздатної армії | МЗС рекомендує громадянам України утриматися від відвідання Російської Федерації | В Херсоне работает анонимная консультация для больных наркоманией |
     
Еще
 
Эксклюзивный комментарий

Блоги
Афиша

Дивись Українське


Дивись Українське
Щонеділі о 20:00














Google+



Козаки чи гобліни?
В центрі Голої Пристані встановили пам'ятник гоблінам, але чомусь їх назвали козаками. З яких таких козаків ліпив скульптор свою "роботу" я не знаю, може його муза була під впливом фільму про Гарі Поттера, пам'ятаєте ту сцену, коли троль потрапив до жіночого туалету? Так, так, саме та сцена. Муза мабуть втратила розум, або її зашкалило, якщо вона підсказала хворій уяві автора цього витвору образи козаків. Дивіться самі:
Козаки чи гобліни?
Якщо це наші пращури - то я аргентинський льотчик. Невже у керівництва Голої Пристані зовсім очі повилазили?????
ГАНЬБА!!!!


Херсонський Кіш Українського козацтва звертається до всіх жителів Херсонської області виступити проти такого "мистецтва"




Не нравится: 71, нравится: 57.


 Комментариев: 85  ::  Дата: 18 августа 2011   ::  Посмотрели: 35400  




Комментарий написал(a) Вайсман Миша. Опубликованно: 25 августа 2011 09:55 в новости


Группа: Гости
Новостей: 0
Комментариев: 0
ICQ: --
С юмором надо себе относится и к своему прошлому. А у нас что не памятник так или "родина мать" или "чубатый тарас" или "расстрел партизан зондер командой" . Чубы, напряженный выражения лиц, нерв и прочая херотень.

вот ссылко http://live4fun.ru/joke/339845

Комментарий написал(a) телегин. Опубликованно: 25 августа 2011 11:08 в новости


Группа: Посетители
Новостей: 0
Комментариев: 534
ICQ: --
Цитата: Радион К.
телегин не гони. В украинском языке слова "город" нет, выучи мову свою.

а по городам названия чисто украиномовные, Лемберг, Ужгородо, Одесса, тот же Херсон про Бахчисарай, и Ялту и говорит нечего.

КУПИ СЛОВАРЬ ДАУНИТО!!!


А вы батенька, как я погляжу не совсем вменяемый. Вы даже не можете понять, то о чем написано wink Это диагноз, это клиника wink

Комментарий написал(a) Радион К.. Опубликованно: 25 августа 2011 11:47 в новости


Группа: Гости
Новостей: 0
Комментариев: 0
ICQ: --
телегин,

о чем ты телегин? о то что в России некторые города имеют не славянское/русское название. Согласен, взять тот же Бирибиджан. Так и в Украине ситцуация один к одному смотри Бахчисарай и Кизомыс. Дальше то что?

Комментарий написал(a) Микола Тараненко. Опубликованно: 25 августа 2011 16:18 в новости


Группа: Посетители
Новостей: 15
Комментариев: 145
ICQ: 147776482
Агов, люди добрі, чи може вам нема де побалакати?
Я висвітив проблему - давайте її вирішувати, а не міряти чий апарат довший. Історія це дуже серйозно, і цей сайт не те місце де про це можно сперечатися. Дальше "ти козел" - "ні, це ти козел" справа не піде. Тож давайте розглянемо це "питання" гоблінське. Я вважаю, що той хто ставив цей "витвір" трошки не сповна розуму. І ось чому. Козаки (козацтво) - це плоть от плоті земля Української. Це образ героя-захисника. І глузувати з нього - це теж саме, що зробити карикатуру з Богдана Хмельницького, чи з Невідомого солдата, чи з княгині Ольги та князя Володимира. Думати треба хочь трішки і бажано головою, а не "апаратом"

Комментарий написал(a) Радион К. Опубликованно: 25 августа 2011 19:01 в новости


Группа: Гости
Новостей: 0
Комментариев: 0
ICQ: --
Микола Тараненко,

А как же самоирония?

В советское время не одобрялся ироничный или чего хуже чего сатирический контекст в произведениях касающихся партии и власти. Теперь тоже самое касательно казаков, казачек, бойцив упа, кобзарив и далее по списку пантеона новоявленных богов и кумиров.
Что, тогда изменилось? Художник вообще видит мир иначе и творит так как ему заблагорассудится. Не нравится вам этот сделайте свой и поставьте на другой улице. В чем проблема?
По сути.
Памятник хороший, оригинальный. По крайней мере, не похож на массу других, сделанных как на конвейере, с героичными напряженными (как будто при запоре) лицами смотрящими вдаль, развивающимися полами пальто, руками устремленными вверх и прочей лабудой.
И потом, казаки у нас были все с университетским образованием и благородными манерами?
Они люди простые из селян, с не обремененными заботой лицами. Любили выпить, закусить, покуражиться, пальнуть в кого нибудь или сабелькой ударить и.т.д
Кстати в фильме «огнем и мечем» казаки показывают жопу за столом. Может этот кусок вырезать, дабы не травмировать психику членов херсонского коша козацтва?

Комментарий написал(a) Микола Тараненко. Опубликованно: 26 августа 2011 16:14 в новости


Группа: Посетители
Новостей: 15
Комментариев: 145
ICQ: 147776482
Самоіронія?
Козаки завжди були самоіронічні. Навіть коли їх на палю саджали, то вони всім дулі крутили. Але тут інше.
Те що у ходожника свої таракани в голові - це всім відомо, і що вони бачать світ по-своєму це також ясно. Тут інше. Якби він зробив цю карикатуру і поставив в себе на городі тай дивився собі на свій "шедевр" - це його право. Але цю "скульптуру" поставили в центрі Голої Пристані, там, де був раніше козацький перевіз. А це вже політика. Ми вважаємо, що цей "пам'ятник" необхідно убрати. Якщо він подобається Негру - то хай до себе в кабінеті поставить, але з вулиці убрати. На це г...но діти дивляться.

А щодо Єжи Гофмана ... Він теж художник, і теж по-своєму бачить світ. А ще він поляк, і це теж наклало деякий відбиток на сценарій. Згадайте Богуна - це ж звір а не людина

Комментарий написал(a) Человек. Опубликованно: 26 августа 2011 18:36 в новости


Группа: Гости
Новостей: 0
Комментариев: 0
ICQ: --
Радиоша а у тебя пасспорт какой страны

Комментарий написал(a) Махно. Опубликованно: 30 августа 2011 11:32 в новости


Группа: Посетители
Новостей: 0
Комментариев: 1245
ICQ: --
Цитата: Радион К.
Махно, ты плохо учил историю в школе (ты в школу ходил?). Отвечаю на твой глупый вопрос. Фраза "Киев мать городов русских" впервые написана где то в году 880 н.э Написал ее некто Нестор Летописец.



Ну спіймав, бєрєндєюшка, спіймав. Візьми стиглу рєпку та поїж від душі.

Радує що брати наші менші так добре вивчають чужу історію - може колись й свою підучать...

Комментарий написал(a) Микола Тараненко. Опубликованно: 30 августа 2011 23:59 в новости


Группа: Посетители
Новостей: 15
Комментариев: 145
ICQ: 147776482
Цитата: Махно
Радує що брати наші менші так добре вивчають чужу історію - може колись й свою підучать..

5 балів.

Комментарий написал(a) Гануся. Опубликованно: 1 сентября 2011 09:28 в новости


Группа: Гости
Новостей: 0
Комментариев: 0
ICQ: --
Микола Тараненко, а скільки балів поставимо Махно за таке невігластво, також 5?
Людина коли чогось не знає то по крайній мірі не кричить про це в голос, а цей неук майже в кожному коментарії блищить ерудицією та гумором на кшталт петросяна.

Комментарий написал(a) Махно. Опубликованно: 1 сентября 2011 10:54 в новости


Группа: Посетители
Новостей: 0
Комментариев: 1245
ICQ: --
Гануся,

А Ви все знаєте ?? Ню-ню, як кажуть "нє возгордіся..."

Цитата: Гануся
а цей неук майже в кожному коментарії блищить ерудицією та гумором на кшталт петросяна.


Так пристиди мене, велика, - я зрозумію. Але якщо масла у голові не вистачає або прикладів (крім останього, який я, до речі, визнаю) немає - то пробачте, вчителько, буду "петросянити" Вас від усього мого серця...

Комментарий написал(a) Гануся. Опубликованно: 1 сентября 2011 12:33 в новости


Группа: Гости
Новостей: 0
Комментариев: 0
ICQ: --
Махно,

Ще один! У нас в уряди петросяни, в раді, в АП, тепер тут з явився один. Скліькі вже можна? Може колись замість "петросянів" новий Стус з явиться чи Чорновіл?

Комментарий написал(a) Махно. Опубликованно: 1 сентября 2011 22:16 в новости


Группа: Посетители
Новостей: 0
Комментариев: 1245
ICQ: --
Цитата: Гануся
Ще один! У нас в уряди петросяни, в раді, в АП, тепер тут з явився один. Скліькі вже можна? Може колись замість "петросянів" новий Стус з явиться чи Чорновіл?


Куди ж Ви дивитесь якщо таке допускаєте ?? Співчуваю, але може народите якусь ДУМКУ з цього приводу чи таки з маслом проблеми???

Комментарий написал(a) Иван. Опубликованно: 5 сентября 2011 09:32 в новости


Группа: Гости
Новостей: 0
Комментариев: 0
ICQ: --
Безусловно это казаки!!! Общеизвестно, что "казацкому роду - нет переводу"! Вот автор гоолпристанской композиции smile и подчеркнул сей факт - присмотритесь как это "НЕТ" торчит в их шароварах. Любой негр позавидует!!! wink

Комментарий написал(a) Микола Тараненко. Опубликованно: 5 сентября 2011 20:21 в новости


Группа: Посетители
Новостей: 15
Комментариев: 145
ICQ: 147776482
Цитата: Иван
Любой негр позавидует!!!

Так нехай Негру і завидует. А якщо у нього з "цим" проблема, то нехай поставить цей "монумент" перед своїми дверима, і любується. Бо скинемося всі гуртом і такий "пам'ятник" створимо, що довго буде чухатися там де й не свербіло.
НЕ ЧІПАЙ КОЗАКІВ!!!

Комментарий написал(a) Иван. Опубликованно: 6 сентября 2011 08:35 в новости


Группа: Гости
Новостей: 0
Комментариев: 0
ICQ: --
Цитата: Микола Тараненко
Бо скинемося всі гуртом і такий "пам'ятник" створимо, що довго буде чухатися там де й не свербіло.

Может все ж лучше общественно-полезными делами свой какзацкий имидж увековечить? А то вас казаков только и видно, как на каких-то показухах да заказных торжествах. Да в любой херсонской тур-фирмашке наперебой предлагают с казаками юшку в камышах под самогон похлебать, когда что-нибудь о местном колорите спросишь smile

Комментарий написал(a) Микола Тараненко. Опубликованно: 6 сентября 2011 22:16 в новости


Группа: Посетители
Новостей: 15
Комментариев: 145
ICQ: 147776482
Цитата: Иван
Может все ж лучше общественно-полезными делами свой какзацкий имидж увековечить? А то вас казаков только и видно, как на каких-то показухах да заказных торжествах. Да в любой херсонской тур-фирмашке наперебой предлагают с казаками юшку в камышах под самогон похлебать, когда что-нибудь о местном колорите спросишь

Іван, почитай мої дискусії з іншими форумчанами. Багато чого узнаєшь. Або приходь до мене до офісу, і там порозмовляємо. Просто не хочеться повторюватися.

Комментарий написал(a) Микола Тараненко. Опубликованно: 8 сентября 2011 21:07 в новости


Группа: Посетители
Новостей: 15
Комментариев: 145
ICQ: 147776482
Сьогодні в Голій Пристані відбили одну з цих гоблінських голів. Поки що не знаю яку з них. Як тільки отримаю фотографію - одразу виложу

Комментарий написал(a) Махно. Опубликованно: 9 сентября 2011 23:55 в новости


Группа: Посетители
Новостей: 0
Комментариев: 1245
ICQ: --
Цитата: Микола Тараненко
фотографію - одразу виложу


Пам"ятник мені, особисто, не дуже подобається - але воювати з пам"ятниками (чи карикатурами) справа пропаща...
Чомусь згадується діалог Рошфор-Рішельє з "Трьох мушкетерів"
- "Про Вас, Ваша святість та г-жк Де"Гільон, співаютьнепристойні куплети.
- Повісьте співаків.
- Повісили- куплети стали щє більш популярні.."
Текст не дослівний але сутність збережена...

Комментарий написал(a) Микола Тараненко. Опубликованно: 11 сентября 2011 23:14 в новости


Группа: Посетители
Новостей: 15
Комментариев: 145
ICQ: 147776482
Воюємо не з пам'ятниками, а з їх "духовними батьками". До речі, завтра їду до Голої Пристан, з Негрою спілкуватися. А голову одбили істині патріоти. Якщо у влади не вистачає розуму щось зробити, то народ сам зробить

Комментарий написал(a) Махно. Опубликованно: 12 сентября 2011 09:31 в новости


Группа: Посетители
Новостей: 0
Комментариев: 1245
ICQ: --
Цитата: Микола Тараненко
Воюємо не з пам'ятниками, а з їх "духовними батьками".


Я тільки за - от їм бошки й відбивайте...

Комментарий написал(a) Микола Тараненко. Опубликованно: 12 сентября 2011 20:00 в новости


Группа: Посетители
Новостей: 15