Розпочалась подача документів ще на кілька посад до рибоохоронного патруля Азовського басейнового управління | Департаментом екології та природних ресурсів Херсонської обласної державної адміністрації оголошено конкурс | Ветерани АТО отримають ліки безкоштовно | Учасникам бойових дій держава гарантує право на безоплатне санаторно-курортне лікування | Служба за контрактом – шлях до розбудови боєздатної армії | МЗС рекомендує громадянам України утриматися від відвідання Російської Федерації | В Херсоне работает анонимная консультация для больных наркоманией |
     
Еще
 
Эксклюзивный комментарий

Блоги
Афиша

Дивись Українське


Дивись Українське
Щонеділі о 20:00














Google+



Рік минулий: висновки і завдання (Влада Голопристанщини звітує)
12 лютого відбулося засідання постійної депутатської комісії районної ради з питань обліку, управління та приватизації власності.

Її робота виявилася напруженою, адже довелося розглянути понад 20 питань порядку денного. У першу чергу, депутати, члени комісії і запрошені на засідання для надання інформації керівники управлінь і відділів райдержадміністрації обговорювали виконання програми соціального, економічного і культурного розвитку Голопристанського району за 2009 рік у частині будівництва та житлово-комунального господарства.

З цього питання доповідали перший заступник голови райдержадміністрації Г.В. Попов, начальник відділу економіки РДА Ю.М. Риженко, начальник відділу житлово-комунального господарства РДА І.В. Сушич, начальник відділу регіонального містобудування та архітектури РДА Є.О. Кузнєцова. Перший з виступаючих – Г.В. Попов – стисло, але якомога вичерпно розповів про стан речей, досягнення і перспективи у галузі житлово-комунального господарства району.

Так, за його словами, на виконання Комплексної програми реформування та розвитку житлово-комунального господарства Голопристанського району на 2002-2005 роки та на період до 2010 року комунальним підприємством «Комунальник» у минулому році здійснено реконструкцію башти Рожновського на території міської ЗОШ №1, вартість робіт становить 100000 грн - по 50000 грн з районного і місцевого бюджетів, та ремонт каналізаційно-насосної станції №6 за рахунок коштів державного бюджету у сумі 63000 грн.

Завдяки проведеній реконструкції суттєво зменшився обсяг споживання електричної енергії. Підприємством організовано роботу по недопущенню безприбуткового виробництва: виконуються ремонтно-будівельні роботи на замовлення підприємств і організацій; проводяться роботи з благоустрою та санітарного очищення міста; надаються транспортні та ритуальні послуги.

Комунальним підприємством «Комунальник» направлено до суду 14 позовних заяв про стягнення заборгованості за надані житлово-комунальні послуги на суму 16896 грн, стягнуто – 4224 грн. Підприємством отримано 136277 грн з місцевого бюджету на погашення різниці в тарифах. З державного бюджету надійшло 112779 грн на погашення боргу за використану електроенергію.

Комунальним підприємством «Міськтеплокомуненерго» отримано 321400 грн субвенції з державного бюджету на погашення різниці в тарифах відповідно до постанови Кабінету Міністрів України №193 від 5 березня 2009 року.

Завдяки застосуванню економічно обгрунтованих тарифів на послуги з теплопостачання підприємство є прибутковим за підсумками року. З метою сплати боргу в 2009 році до суду було подано 51 позовну заяву про стягнення заборгованості за надані послуги з теплопостачання на суму 74900 грн, з них на теперішній час сплачено заборгованість 31 споживачем.

В с. Таврійське проведено реконструкцію 5620 метрів системи водопостачання за кошти асоціації «Херсонсількомунсервіс» на суму 390525 грн. На території Бехтерської сільської ради за кошти асоціації «Херсонсількомунсервіс» здійснено реконструкцію 400 метрів водогону на суму 34439 грн та ремонт 7 глибинних насосів на суму 57900 грн.

В с. Залізний Порт комунальним підприємством «Світанок» проведені роботи з реконструкції 400 метрів системи водопостачання та заміна насосів на артезіанських свердловинах за кошти асоціації «Херсонсількомунсервіс» на загальну суму 79800 грн.

За власні кошти підприємства здійснено прокладання водопровідної мережі протяжністю 1500 метрів на суму 86408 грн. У 2009 році Новофедорівською сільською радою виділено 1 млн грн на проведення реконструкції очисних споруд. До 15 червня 2009 року виділені кошти було освоєно та здійснено пробний пуск реконструйованих очисних споруд. З 1 липня 2009 року реконструйовані очисні споруди в селі Залізний Порт функціонують.

На території Збур’ївської сільської ради проведено заміну ділянок водопроводу за кошти населення: у с. Облої – 82 метри, у с. Збур’ївка - 288 метрів.

Відповідно до Програми газифікації Голопристанького району на період до 2010 року у минулому році було збудовано підвідний газопровід до с. Стара Збур’ївка. Кошторисна вартість об’єкта становить 1197630 грн, з них кошти державного бюджету – 797630 грн, місцевого бюджету – 400000 грн.

Врізку здійснено за кошти населення – 229000 грн – приєднано підвідний газопровід середнього тиску. Будівництво розподільчого газопроводу по селу Стара Збур’ївка протяжністю 28 км здійснено за кошти населення в сумі 3 млн грн. Загальна кількість членів газового кооперативу становить 420 чоловік, підключено до газопроводу 380 будівель.

У с. Нова Збур’ївка за рахунок населення закінчено будівництво підвідних мереж газопостачання. Завершено будівництво котельні з 1 котлом у дитячому садку «Малятко» – 72000 грн. Закуплено та змонтовано шафну установку вартістю 129000 грн. Створеними кооперативами за кошти населення збудовано 28 км газових мереж та підключено до мережі 1247 абонентів.

Завершені роботи з газифікації Новозбур’ївського міжшкільного НВК та Малокардашинської ЗОШ. У с. Мала Кардашинка за кошти населення в сумі 3 млн грн підведено 3 км газопроводу, по селу проведено 25 км, підключено до мережі 264 абонентів.

У с. Кардашинка за кошти державного бюджету виконано будівництво підвідного газопроводу протяжністю 2,8 км, на що витрачено 200000 грн. По селу, за рахунок коштів населення – 1145000 грн, – проведено 15 км мережі, підключено до мережі 184 абонентів. На будівництво розподільчого газопроводу по с. Велика Кардашинка з державного бюджету виділено 160000 грн.

За рахунок населення – 2,5 млн грн – побудовано 4,2 км підвідного газопроводу, по селу проведено 30 км, закінчується підготовка до підключення до газової мережі 259 абонентів. До с. Кохани за кошти населення – 397700 грн – підведено 0,5 км газопроводу, ще 0,5 км - по селу, підключено до мережі 341 абонента.

За рахунок коштів Рибальчеської сільської ради у 2009 році виготовлено проектно-кошторисну документацію на будівництво газопроводу високого тиску Чулаківка – Рибальче – 119900 грн.

У районному бюджеті на газифікацію району у 2009 році було передбачено 370000 грн, але кошти саме на такі видатки на сьогодні відсутні, оскільки перерахування було здійснено із запізненням (наприкінці грудня 2009 року) – вони залишилися неосвоєними і їх було зараховано у вільні залишки.

Тому, аби профінансувати виготовлення проектно-кошторисної документації, сесія районної ради повинна розглянути питання про те, щоб таки виділити ці кошти тепер уже з вільних залишків минулорічного бюджету. Саме такі рекомендації – продовжити роботу по виготовленню проектно-кошторисної документації для газифікації району – ухвалила комісія на своєму засіданні.

Наступне питання порядку денного стосувалося раціонального використання спеціального фонду районного Будинку культури та центральної районної бібліотеки, а також цільового використання коштів районного бюджету відділом культури райдержадміністрації відповідно до рішень районної ради.

Доповідала з цього питання начальник відділу культури і туризму райдержадміністрації Т.І. Тишевська, яка зазначила, що згідно з рішенням 23-ї сесії районної ради від 31 квітня 2008 року №268 відділу культури і туризму РДА виділено кошти у сумі 950 тис. грн.

В тому числі на капітальний ремонт – 847 тис. грн, на придбання автотранспорту – 99 тис. грн, для придбання музичних інструментів для чулаківської філії дитячої школи мистецтв – 4 тис. грн. За рахунок виділених коштів відремонтовано читальну залу дитячої районної бібліотеки, фасад та бокову стіну центральної районної бібліотеки, здійснено укріплення фундаментів районного Будинку культури та дитячої школи мистецтв, придбано музичні інструменти для РБК, а також мікроавтобус.

Використання виділених на капітальні видатки коштів перевірено обласним контрольно-ревізійним управлінням у травні-червні 2009 року.

На рахунок спеціального фонду районного Будинку культури за минулий рік надійшло коштів у сумі 37 тис. 214 грн. З них сплачено відрахувань від орендної плати за період з 01.10.2006 р. по 13.06.2007 р. до районного бюджету згідно з актом ревізії та на підставі рішень сесії райради 12 тис. 812 грн; щомісячне перерахування від орендної плати до районного бюджету за травень-грудень 2009 року в розмірі 100% - 2049 грн (цілісний майновий комплекс, орендар Лєбєдєв).

Відповідно до Постанови КМУ від 17 травня 2002 року №659 «Про затвердження переліку груп власних надходжень бюджетних установ, вимог щодо їх утворення та напрямків використання» за рахунок частини коштів спецфонду придбано господарчі товари та оплачено послуги.

Через бібліотечну систему впродовж 2009 року всього надійшло коштів за оренду приміщень – 6902 грн. З них перераховано до районного бюджету 683 грн, а частину витрачено на господарські товари і матеріали для поточного ремонту, канцелярські товари, оплату державної реєстрації юридичної особи, виготовлення печатки і штампів, передплату періодичних видань. Усього витрачено 4099 грн. Станом на 1 лютого 2010 року існує заборгованість від оренди приміщень.

Вислухавши доповідь Т.І. Тишевської, члени комісії звернули увагу на кілька моментів, пов’язаних із витратною частиною. Так, виникали питання щодо придбання автомобіля «Газель» для районного Будинку культури, а також з приводу використання коштів спецфонду.

На придбання автомашини сесією райради було виділено 99 тис. грн, тоді як фактично витрачено для цієї потреби близько 83 тис. грн. Приблизно 16 тис. грн заощаджених коштів було спрямовано на придбання офісної техніки. Що ж стосується коштів спецфонду - голова комісії О.О. Синенко зазначив: вони повинні витрачатися виключно на утримання майна комунальної власності. Він одразу ж запропонував прийняти відповідні рекомендації.

Питання третє порядку денного стосувалося реєстраційних документів бази відпочинку «Світоч», що в селі Залізний Порт. Доповідала начальник відділу освіти райдержадміністрації Л.М. Качан. За її словами, у свідоцтві про державну реєстрацію цього закладу записано, що база відпочинку є комунальною власністю, але від початку й до цього часу вона перебуває у підпорядкуванні відділу освіти.

Вже майже рік, як районна рада вимагає від відділу освіти РДА передати об’єкт у комунальну власність, як це записано у документі. Але начальник відділу освіти Л.М. Качан запевнила, що не може й досі з’ясувати механізм передачі «Світоча», хоч і зверталася з цією дилемою в різні інстанції. Та компетенції вирішувати це питання не визнала жодна.

Натомість голова комісії О.О. Синенко зачитав результативну частину протоколу №2 зборів директорів загальноосвітніх навчальних закладів, завідуючих дошкільних навчальних закладів, позашкільних навчальних закладів і голів профспілкових комітетів закладів освіти від 16 жовтня 2008 року, у якій значиться, що збори вирішили передати базу відпочинку «Світоч» у комунальну власність районної ради без права перепрофілювання закладу, без права продажу бази і без урахування думки відділу освіти і профспілки працівників освіти. Тому, як зазначили члени комісії, слід на сесії районної ради передати заклад у комунальну власність, керуючись цим протоколом. На засіданні було прийнято відповідні рекомендації.

Усього порядок денний засідання постійної комісії райради з питань обліку, управління та приватизації власності складався більше як з 20 питань, серед яких були й ті, що стосувалися гідравлічної системи газопостачання Голопристанського району, і «Про рекомендації районній раді щодо продажу 16,47% акцій ВАТ «Голопристанське САТП-2109», і щодо списання і продажу техніки…

Але найбільше питань стосувалися саме подовження, розірвання, а також умов оренди приміщень, які перебувають у комунальній власності району. Акцентувалася увага насамперед на тому, що орендар має застрахувати об’єкт на термін оренди щодо усіх звичайно прийнятих ризиків.

Йшлося також про правові аспекти орендування приміщень у зв’язку зі змінами та доповненнями, що відбулися у вітчизняному законодавстві, яким регулюються ці відносини. Так, договори оренди, що були укладені до 1 січня, вважаються пролонгованими на термін до 5 років, а починаючи від 1 січня такі договори повинні укладатися на термін не менше як 5 років.

З усіх розглянутих на засіданні питань комісія прийняла відповідні рекомендації.




 Комментариев: 0  ::  Дата: 22 февраля 2010   ::  Посмотрели: 1027  






Добавить комментарий
Ваше Имя:
Ваш E-Mail: (необязательно)

Код:
Включите эту картинку для отображения кода безопасности
обновить если не виден код
Введите код:


 (Ctrl + Enter)
Интервью

Група Світового Банку сприяє впровадженню індексного страхування в Україні


На цих та інших моментах під час семінару докладно зупинявся старший спеціаліст із фінансів, провідний експерт з індексного страхування Групи Світового Банку Шадрек Мапфумо.

Подробнее



Катерина ЛЕВЧЕНКО: «Міжнародне право розглядає сексуальне насильство під час війни як військовий злочин»


Торік на Національну «гарячу лінію» з попередження домашнього насильства, торгівлі людьми та ґендерної дискримінації, що діє при ГО «Ла Страда-Україна», надійшло 38 292 дзвінка.

Подробнее



Олександр Слобожан: «Спроможні громади – сильна держава»


Виконавчий директор Асоціації міст України Олександр Слобожан прокоментував результати виборів та дав оцінку перспективам формування об’єднаних територіальних громад.

Подробнее




Опрос