Розпочалась подача документів ще на кілька посад до рибоохоронного патруля Азовського басейнового управління | Департаментом екології та природних ресурсів Херсонської обласної державної адміністрації оголошено конкурс | Ветерани АТО отримають ліки безкоштовно | Учасникам бойових дій держава гарантує право на безоплатне санаторно-курортне лікування | Служба за контрактом – шлях до розбудови боєздатної армії | МЗС рекомендує громадянам України утриматися від відвідання Російської Федерації | В Херсоне работает анонимная консультация для больных наркоманией |
     
Еще
 
Эксклюзивный комментарий

Блоги
Афиша

Дивись Українське


Дивись Українське
Щонеділі о 20:00














Google+



Сальдо провів брифінг на якому розповів, як будуть ремонтувати херсонські дороги
Брифінг щодо початку робіт з капітального ремонту площі Перемоги та організації схеми руху транспорту на цей період провів міський голова Володимир Сальдо, повідомляє прес-служба міської ради.

У брифінгу також взяли участь директор ТОВ «Інститут проектування об’єктів дорожнього господарства» (м.Київ) Валерій Воронцов, начальники управлінь міської ради: доріг - В’ячеслав Нікітєнков та транспорту і зв’язку Олексій Жакун.

Як зазначив В.Сальдо, площа Перемоги – головна транспортна артерія Херсона. Саме через неї здійснюється рух транспорту до декількох мікрорайонів Херсона та в’їзд до міста з Миколаївського та Білозерського напрямків.
Площа Перемоги – це і найбільш навантажена за інтенсивністю руху дільниця. За добу в осінній період через неї проходить більше ніж 230 тис. одиниць транспорту, в літній період ця кількість збільшується ще на 20%.

Будувалася площа в радянські роки. З тих часів її капітальний ремонт не проводився, здійснювався лише поточний ремонт.

Найбільшого руйнування площа Перемоги зазнала саме після минулорічної зими внаслідок великої кількості опадів та інтенсивності руху. Для забезпечення проїзної здатності весною на площі було проведено ямковий ремонт з використанням інертних матеріалів - експериментальним способом за технологією, яка до цього в місті жодного разу не використовувалася.

«Цей спосіб мав як позитивні – значне зменшення ямковості, так і негативні сторони. Через велику запиленість під час експлуатації площі ми вирішили не використовувати цей матеріал у подальшому», - зазначив міський голова. Пояснив він і причини, з яких при проведенні ямкового ремонту площі не застосовувався холодний асфальтобетон. Цей матеріал не використовують при великих пошкодженнях дорожнього покриття. Він якісно виконує свою функцію, коли площа пошкодження складає менше 1 кв.м.

Міською радою в міському бюджеті передбачено кошти на капітальний ремонт площі Перемоги у сумі 5,5 млн.грн.
Пояснив міський голова і причини, з яких ремонтні роботи на площі не могли початися раніше: це відсутність державного, а значить і міського, бюджету (відповідно до ст.79 Бюджетного кодексу України до затвердження міського бюджету на поточний рік проводити капітальні видатки заборонено) та тривалість проведення тендерних процедур. Дата початку основних робіт – 24 червня - визначена з урахуванням дати закінчення зовнішнього незалежного оцінювання, для забезпечення вільного пересування його учасників.

Як зазначив В.Сальдо, при підготовці до ремонту було виконано поточний ремонт залізничного переїзду в районі вул.Паровозної. Крім власне площі Перемоги, поточний ремонт вже частково проведений і буде проводитись далі на прилеглих до площі вулицях: Рози Люксембург, Комкова, Червонопрапорній, Макарова, Паровозній, Робочій. Буде проведено ремонт Миколаївського шосе, особлива увага приділятиметься ділянкам у районі зупиночних комплексів.

Підготовчі до капітального ремонту роботи проводилися з початку червня. Для максимального скорочення терміну перекриття руху на площі зношений шар покриття знімався вночі. З 20 години до 6 ранку кожної ночі за допомогою спецтехніки проводилося фрезерування (зняття верхнього пошкодженого шару) асфальтового покриття. В нічний час буде проводитись і частина робіт з капітального ремонту.

Згідно з календарним графіком проведення капітального ремонту, він триватиме 30 днів. Для прискорення виконання робіт підрядні та субпідрядні організації працюватимуть цілодобово у 3 зміни без вихідних та святкових днів.

Капітальний ремонт буде здійснюватися у два етапи:

І – ліва сторона за напрямком до Миколаївського шосе;

ІІ – права сторона за напрямком до Миколаївського шосе.

Враховуючи, що площа Перемоги – головна транспортна магістраль міста, дуже серйозним є питання забезпечення руху транспорту на період ремонту. «Я прошу вибачення у херсонців за певні незручності, пов’язані з транспортним сполученням під час ремонту, однак ми всі розуміємо, що через ці незручності слід пройти, задля кінцевого результату. Це як ремонт вдома – важкий період, але переживаючи його ми отримуємо комфортне помешкання, - зазначив міський голова. - Хочу запевнити городян: ми зробимо все для того, аби ви мінімально відчували ці незручності».

Про технічні питання щодо капітального ремонту площі розповів директор ТОВ «Інститут проектування об’єктів дорожнього господарства» (м.Київ) Валерій Воронцов. Він зазначив, що запропонований проект є оптимальним для міста. Проект розроблявся із залученням науковців та досвідчених геологів. Геологічно-вишукувальні роботи проводила Херсонська філія науково-дослідного інституту «НДІпроектреконструкція».

Головним завданням для геологів було визначення ступеня насиченості грунтів під дорожнім покриттям водою. До відповідних робіт при розробці проекту були також підключені спеціалісти дорожніх служб м.Харкова та науковці – працівники кафедри автомобільних доріг Харківського автодорожнього інституту.

Враховуючи нормальний стан грунтів, було запропоновано наступні види робіт з капітального ремонту: зняття дорожнього покриття товщиною 16 см, вкладання 3 см вирівнюючого слою після фрезерування та застосування неорешітки (що зменшить колійність покриття та його пошкодження і забезпечить перерозподілення навантаження на нього).

Верхній шар покриття буде укладено сучасним матеріалом – щебнево-мастичним асфальтобетоном, що не використовувався до цього в Херсоні. В Україні подібна технологія почала застосовуватися 5-7 років тому.




Не нравится: 0, нравится: 0.


 Комментариев: 1  ::  Дата: 15 июня 2010   ::  Посмотрели: 1345  





Комментарий написал(a) херсонец. Опубликованно: 15 июня 2010 16:19 в новости


Группа: Гости
Новостей: 0
Комментариев: 0
ICQ: --

На словах круто, всегда получается - не так. Посмотрим - это экзамен властям на зрелость.



Добавить комментарий
Ваше Имя:
Ваш E-Mail: (необязательно)

Код:
Включите эту картинку для отображения кода безопасности
обновить если не виден код
Введите код:


 (Ctrl + Enter)
Интервью

Група Світового Банку сприяє впровадженню індексного страхування в Україні


На цих та інших моментах під час семінару докладно зупинявся старший спеціаліст із фінансів, провідний експерт з індексного страхування Групи Світового Банку Шадрек Мапфумо.

Подробнее



Катерина ЛЕВЧЕНКО: «Міжнародне право розглядає сексуальне насильство під час війни як військовий злочин»


Торік на Національну «гарячу лінію» з попередження домашнього насильства, торгівлі людьми та ґендерної дискримінації, що діє при ГО «Ла Страда-Україна», надійшло 38 292 дзвінка.

Подробнее



Олександр Слобожан: «Спроможні громади – сильна держава»


Виконавчий директор Асоціації міст України Олександр Слобожан прокоментував результати виборів та дав оцінку перспективам формування об’єднаних територіальних громад.

Подробнее




Опрос
За какую партию вы проголосуете на местных выборах осенью 2015 года?

ПР
Оппозиционный блок
КПУ
НФ
Самопоміч
БПП-Солидарность
Радикальная партия Олега Ляшко
ВО Свобода
ВО Батькивщина
Правый сектор
УКРОП





Информер

Погода