Розпочалась подача документів ще на кілька посад до рибоохоронного патруля Азовського басейнового управління | Департаментом екології та природних ресурсів Херсонської обласної державної адміністрації оголошено конкурс | Ветерани АТО отримають ліки безкоштовно | Учасникам бойових дій держава гарантує право на безоплатне санаторно-курортне лікування | Служба за контрактом – шлях до розбудови боєздатної армії | МЗС рекомендує громадянам України утриматися від відвідання Російської Федерації | В Херсоне работает анонимная консультация для больных наркоманией |
     
Еще
 
Эксклюзивный комментарий

Блоги
Афиша

Дивись Українське


Дивись Українське
Щонеділі о 20:00














Google+



Протистояння Херсон-Антонівка: офіційна позиція міської влади
«Це питання по своїй суті не є конфліктним. Будь-які спекуляції на цій темі є штучно створеними.

Формально ж воно було вирішене ще у 1984 році. У серпні минулого року на моє ім’я надійшов відповідний лист заступника голови обласної ради Олександра Коняєва», - пояснює міський голова. Таким чином, як це передбачено чинним законодавством, усуваються розбіжності між офіційним обліком, назвами адміністративно-територіальних одиниць і населених пунктів Херсона та обліком і назвами на місцевому рівні.

За висновками управління Держкомзему в м. Херсоні, яке вивчило надані заступником голови обласної ради документи, установлено, що Херсонською філією інституту землеустрою «Укрземпроект», на замовлення Херсонського міськкомунгоспу в 1983 році був розроблений проект встановлення межі м.Херсона і землекористування спецрадгоспу «Херсонський», радгоспу-заводу «Янтарний», радгоспу «Овочевий». Згідно з графічною частиною цього проекту, межа між м. Херсоном та Антонівкою проходить по Кіндійському шосе - вул. 22-ій Східній - вул. Кіндійській.

Указом Президії Верховної Ради УРСР у вересні 1984 року до меж міста включено 1052,9 га земель, раніше відведених під житлове і промислове будівництво, с. Приміське, сел. Урожайне та сел. Садове разом із прилеглими землями, загальною площею 242,1 га.

Розпорядженням Ради Міністрів УРСР у липні 1989 року під розширення міста відведено 143,1 га земель (мікрорайон «Янтарний»).

Але, без урахування перелічених документів на підставі розробленої Херсонським філіалом інституту землеустрою «Укрземпроект» у 1992 році технічної документації по встановленню адміністративних меж Антонівської селищної ради, у 1994 році обласною радою приймається рішення, яким частина земель міста Херсона включена до меж Антонівки, чим порушено вимоги статті 63 чинного на той час Земельного кодексу України, де визначено, що межа міста встановлюється виключно Верховною Радою України.

У 2002 році обласна рада визнає це рішення таким, що втратило чинність. Таким чином, розпорядження вказаними землями повинно здійснюватися Херсонською міською радою, а плата за земельні ділянки, розташовані на цій території - надходити до міського бюджету.

Враховуючи звернення заступника голови обласної ради та те, що зараз триває робота по коригуванню Генерального плану Херсона, до порядку денного сесії внесено проект рішення, яким це питання впорядковується згідно з чинним законодавством. Проект опрацьований постійними депутатськими комісіями міської ради. Проведена і відповідна узгоджувальна робота з керівництвом Антонівської селищної ради.

Проектом рішення передбачено, що регулювання земельних відносин із суб’єктами господарювання, розміщеними на території по Кіндійському шосе - вул. 22-ій Східній - вул. Кіндійській, має здійснюватися з урахуванням територіальної належності земельних ділянок згідно з Указом Президії Верховної Ради УРСР 1984 року.

Проектом передбачене також погодження з рішеннями Антонівської селищної ради про надання дозволу на розробку проектів землеустрою та технічної документації із землеустрою цим суб’єктам господарювання. На підставі чого заявники матимуть змогу оформити своє право на оренду землі шляхом укладення або переукладення вже існуючих договорів з Херсонською міською радою.

Плата за оренду буде зарахована як джерело доходів міського бюджету.

«При цьому, - пояснив В.Сальдо, - бюджет Антонівської селищної ради не втрачає коштів, оскільки, як і бюджети інших адміністративно-територальних одиниць, формується за формульним методом за спеціальними коефіцієнтами по кожному населеному пункту.

На кожного мешканця населеного пункту розраховується сума коштів, які пов’язані із соціально гарантованими державними благами: медицина, освіта, позашкільне виховання дітей і т.д. (виходячи з чисельності територіальної одиниці та правил формування видатків бюджету).

Все це регулюється у процесі міжбюджетних трансфертів (перерахувань). Тому бюджет Антонівки не може нічого втратити, адже всі напрямки розвитку смт Антонівка будуть обов’язково враховуватись при формуванні міського бюджету і на цей, і на наступні роки. Це є нормою Бюджетного кодексу.

Я ще раз хочу наголосити: все, що побудовано в Антонівці за останні 8 років, побудовано за рахунок бюджету міста: автономні котельні 2-х шкіл, ремонт шкільного даху, свердловина, магістральний газопровід.

За кошти Антонівської селищної ради відбувається лише поточне фінансування, а розвиток цього населеного пункту – виключно за кошти міста.

Це підтверджено бюджетними призначеннями, звітами, реальними об’єктами».





Не нравится: 0, нравится: 0.


 Комментариев: 0  ::  Дата: 25 февраля 2010   ::  Посмотрели: 1228  







Добавить комментарий
Ваше Имя:
Ваш E-Mail: (необязательно)

Код:
Включите эту картинку для отображения кода безопасности
обновить если не виден код
Введите код:


 (Ctrl + Enter)
Интервью

Група Світового Банку сприяє впровадженню індексного страхування в Україні


На цих та інших моментах під час семінару докладно зупинявся старший спеціаліст із фінансів, провідний експерт з індексного страхування Групи Світового Банку Шадрек Мапфумо.

Подробнее



Катерина ЛЕВЧЕНКО: «Міжнародне право розглядає сексуальне насильство під час війни як військовий злочин»


Торік на Національну «гарячу лінію» з попередження домашнього насильства, торгівлі людьми та ґендерної дискримінації, що діє при ГО «Ла Страда-Україна», надійшло 38 292 дзвінка.

Подробнее



Олександр Слобожан: «Спроможні громади – сильна держава»


Виконавчий директор Асоціації міст України Олександр Слобожан прокоментував результати виборів та дав оцінку перспективам формування об’єднаних територіальних громад.

Подробнее




Опрос
За какую партию вы проголосуете на местных выборах осенью 2015 года?

ПР
Оппозиционный блок
КПУ
НФ
Самопоміч
БПП-Солидарность
Радикальная партия Олега Ляшко
ВО Свобода
ВО Батькивщина
Правый сектор
УКРОП





Информер

Погода



Курс валют