Розпочалась подача документів ще на кілька посад до рибоохоронного патруля Азовського басейнового управління | Департаментом екології та природних ресурсів Херсонської обласної державної адміністрації оголошено конкурс | Ветерани АТО отримають ліки безкоштовно | Учасникам бойових дій держава гарантує право на безоплатне санаторно-курортне лікування | Служба за контрактом – шлях до розбудови боєздатної армії | МЗС рекомендує громадянам України утриматися від відвідання Російської Федерації | В Херсоне работает анонимная консультация для больных наркоманией |
     
Еще
 
Эксклюзивный комментарий

Блоги
Афиша

Дивись Українське


Дивись Українське
Щонеділі о 20:00














Google+



Затверджено Порядок перерахунку (зменшення) розміру плати за послуги з утримання будинків і споруд та прибудинкових територій у разі їх ненадання або надання не в повному обсязі
З метою забезпечення надання споживачам належного рівня послуг з утримання будинків і споруд та прибудинкових територій, дотримання структури витрат, періодичності та вартості цих послуг, рішенням виконкому міської ради затверджено:

- Порядок перерахунку (зменшення) розміру плати за послуги з утримання будинків і споруд та прибудинкових територій у разі їх ненадання або надання не в повному обсязі. Порядок є обов’язковим для підприємств, що обслуговують житловий фонд міської ради, а також поширюєтсья на суб’єктів господарювання всіх форм власності та відомчої підпорядкованості, що експлуатують житло та надають послуги з утримання будинків і споруд та прибудинкових територій.

- Порядок обліку виконаних робіт (послуг), які провадяться виконавцем (підприємствами, що обслуговують житловий фонд) та за які справляється квартирна плата (плата за утримання будинків і споруд та прибудинкових територій – основні види послуг);

- Порядок оформлення акта-претензії споживача послуг до виконавця послуг про ненадання або надання не в повному обсязі житлово-комунальних послуг.

Рішенням встановлено, що перерахунок (зменшення) плати за послуги з утримання будинків і споруд та прибудинкових територій у разі їх ненадання або надання не в повному обсязі здійснюється виконавцем житлових послуг в обов’язковому порядку.

Порядок перерахунку (зменшення) розміру плати

за послуги з утримання будинків і споруд та прибудинкових територій у разі їх ненадання або надання не в повному обсязі

Виконавець послуг - підприємства і організації, незалежно від форм власності, які надають споживачеві послуги з утримання житла і ведуть з ним розрахунки, здійснює перерахунок плати за послуги з утримання будинків і споруд та прибудинкових територій при їх невиконанні або виконанні не в повному обсязі відповідно до фактично наданих послуг (крім послуг з технічного обслуговування та електропостачання ліфтів) .

Перерахунок здійснюється за кожною статтею окремо до 30 числа місяця, наступного за звітним, крім послуг з вивезення опалого листя та негабаритних відходів, обслуговування внутрішньобудинкових мереж холодного водопостачання та водовідведення, обслуговування внутрішньобудинкових мереж гарячого водопостачання та центрального опалення, дератизації, дезінсекції, обслуговування димовентканалів, утримання конструктивних елементів будинку, перерахунок плати за які здійснюється один раз на рік, до 30 січня року, наступного за звітним.
Виконавець послуг має право здійснювати перерахунок плати за послуги з вивезення опалого листя та негабаритних відходів, обслуговування внутрішньобудинкових мереж холодного водопостачання та водовідведення, обслуговування внутрішньобудинкових мереж гарячого водопостачання та центрального опалення, дератизації, дезінсекції, обслуговування димовентканалів, утримання конструктивних елементів будинку з іншою періодичністю: місяць, квартал, півріччя. При цьому обов'язковою умовою є забезпечення остаточного перерахунку з даними платежами до 30 січня року, наступного за звітним.

Перерахунку підлягає плата за послуги з утримання будинків і споруд та прибудинкових територій по кожному будинку окремо в розрахунку на 1 кв.м загальної (житлової) площі, якщо фактично послуга не виконана або виконана не в повному обсязі.

Для виконання перерахунків населенню через невідповідність обсягу послуги встановленим розмірам тарифу, виконавець послуг повинен запровадити окремий щомісячний облік обсягів та витрат на роботи (послуги), пов'язані з обслуговуванням будинків і споруд та прибудинкових територій, які виконуються власними силами та підрядним способом по кожному будинку окремо.

Перерахунки виконуються шляхом заліку сум зниження плати нарахувань поточного періоду (місяця) за результатами перерахунку за розрахунковий період.

Про перерахунки за ненадані або надані не в повному обсязі послуги виконавець послуг повинен повідомити споживача послуг, вказавши розмір перерахунку плати у письмовій формі (квитанція), вид послуги та період, за який здійснено перерахунок.

Якщо послуга не надана або надана не в повному обсязі, перерахунок оплати цієї послуги здійснюється з урахуванням періодичності її надання відповідно до додатка 1 до рішення виконкому міської ради від 16.09.2008 №486 «Про затвердження переліку послуг та видів робіт і витрат та тарифів з утримання будинків і споруд та прибудинкових територій для населення по кожному будинку, що належить до комунальної власності територіальної громади міста».

Плата за обслуговування сміттєприймальних камер нараховується в складі платежів за утримання будинків і споруд та прибудинкових територій тільки при забезпеченні підприємством, що обслуговує житловий фонд, функціонування таких камер.

Оплата електроенергії на освітлення місць загального користування з 1 кв.м загальної житлової площі будинку (сумарна площа квартир) та площі, що використовується орендарями та іншими користувачами приміщень, у тому числі приміщень, переведених до нежитлового фонду, але які розташовані в житловому будинку, що включена до структури тарифів на утримання будинку та прибудинкової території, визначається за результатами розрахункового місяця по кожному під’їзду житлового будинку окремо.

Оплата електроенергії на підкачку води з 1 кв.м загальної житлової площі будинку (сумарна площа квартир) та площі, що використовується орендарями та іншими користувачами приміщень, у тому числі приміщень, переведених до нежитлового фонду, але які розташовані в житловому будинку (без урахування площ першого поверху), що включена до структури тарифів на утримання будинку та прибудинкової території, визначається за результатами розрахункового місяця по кожному будинку окремо.

Перерахунок (зменшення) квартирної плати в частині оплати послуг з обслуговування внутрішньобудинкових мереж гарячого водопостачання та мереж центрального опалення провадиться один раз по закінченні звітного року лише в разі, якщо ці послуги не виконані в повному обсязі.

Перерахунок здійснюється на підставі актів про неготовність житлового будинку до опалювального сезону та отримання гарячої води, якщо станом на 31 грудня звітного року недоліки, відмічені в таких актах, не усунуто (до кінця року підписаний новий документ, що свідчить про готовність будинку до опалювання та прийняття гарячої води).

У період, коли з незалежних від виконавця послуг причин гаряча вода до житлового фонду не подається, під виконанням (фактичним наданням) послуг з обслуговування внутрішньобудинкових мереж гарячого водопостачання розуміється їх утримання в заповненому холодною водою стані під відповідним тиском, що підтверджується відповідним актом інспекції з нагляду за станом житлового фонду при управлінні житлового господарства міської ради.

Перерахунок (зменшення) квартирної плати в частині оплати послуг обслуговування внутрішньобудинкових мереж водопостачання та водовідведення здійснюється щомісячно, до 30 числа місяця, наступного за звітним, у разі, якщо встановлено факт неотримання мешканцем(ями) будинку послуг холодного водопостачання з вини житлово-експлуатаційної організації і якщо такий факт не пов’язаний з усуненням аварій на мережах водопостачання (але не більше 10 діб).

Перерахунок квартирної плати в частині послуг з аварійного обслуговування мереж холодного водопостачання та водовідведення, гарячого водопостачання та центрального опалення не здійснюється.

Плата за дератизацію в складі платежів за утримання будинків і споруд та прибудинкових територій нараховується за наявності сміттєприймальних камер, що фактично функціонують, та/або при здійсненні дератизації за заявкою мешканців житлового будинку (але не більше 4 разів на рік).

Виконавець послуг здійснює нарахування плати за проведення робіт з перевірки димовентканалів у будинках, обладнаних газопроводом, у порядку, який затверджується наказом управління житлового господарства міської ради.
Якщо роботи з утримання конструктивних елементів будинку: покрівлі-10% площі, міжпанельних стиків-5% не виконані або виконані не в повному обсязі за графіком на відповідний період, оплата цих послуг за результатами розрахункового року знижується у відсотках до загального обсягу робіт.

Перерахунку підлягає плата за утримання будинків і споруд та прибудинкових територій у будинках підвищеного ступеня благоустрою (крім перших поверхів) при тимчасовому простої ліфтів строком більш як на дві доби поспіль на місяць. Перерахунок провадиться, виходячи із вартості утримання ліфта і споживання електроенергії для ліфтів за кв.м загальної (житлової) площі квартири.

Перерахунок плати за технічне обслуговування та електроспоживання ліфтів у будинках підвищеного ступеня благоустрою (крім перших поверхів) провадиться на підставі актів, які складаються за участі представників виконавця послуг та підприємства, яке займається технічним обслуговуванням ліфтів. В акті зазначається кількість днів простою (технологічні простої не враховуються).

Перерахунок складових квартирної плати за кожним видом здійснюється з точністю до 4 (чотирьох) знаків після коми із застосуванням звичайного математичного методу округлення.
Якщо виконавцем послуга надана у повному обсязі і при цьому є економія за статтею витрат, перерахунок населенню не провадиться.


Порядок обліку виконаних робіт (послуг), які провадяться виконавцем (підприємствами, що обслуговують житловий фонд) та за які справляється квартирна плата (плата за утримання будинків і споруд та прибудинкових територій - основні види послуг)

Роботи з прибирання сходових маршів провадяться згідно з планом-графіком, який складається по кожному будинку окремо та затверджується керівником підприємства, що здійснює обслуговування житлового фонду (далі – виконавець послуг). Прибирання прибудинкової території здійснюється щоденно (крім неділі). Обслуговування сміттєприймальних камер здійснюється за графіком вивезення побутових відходів.

Фактичне виконання робіт з прибирання сходових маршів, прибирання прибудинкової території та обслуговування сміттєприймальних камер фіксується на підставі первинних документів у звіті (обсяг та періодичність робіт), який складається щомісяця (не пізніше 5-ти робочих днів по закінченні звітного місяця) по кожному будинку окремо. Такий звіт складається уповноваженим працівником виконавця послуг та затверджується його керівником. За наявності в житловому будинку будинкового комітету, комітету самоорганізації населення, об'єднання співвласників тощо, звіт про виконання робіт із прибирання сходових маршів, прибирання прибудинкової території та сміттєприймальних камер може бути підписаний головою або представником органу самоорганізації населення.
Вивезення побутових відходів здійснюється за графіком, погодженим начальником управлінням житлового господарства міської ради. Копія графіка вивезення побутових відходів, затвердженого в установленому порядку, повинна бути розміщена в доступному для ознайомлення споживача послуг місці із наведенням інформації щодо найменування виконавця послуг та його контактних телефонів.

Кількість електроенергії, що використана виконавцем послуг на освітлення місць загального користування, визначається щомісячно на підставі показань приладів обліку електричної енергії за кожним під'їздом житлового будинку окремо. Кількість електричної енергії, витрачена на роботу обладнання для підкачок, визначається за приладами, встановленими на насосах.

У разі відсутності окремих приладів обліку електричної енергії, обсяг фактично використаної електричної енергії може визначатися на підставі нормативної потужності встановленого обладнання відповідно до порядку, закріпленого в договорі з енергопостачальною компанією. Отриманий результат не може перевищувати обсяги, що вказані в документах постачальника електричної енергії за попередній аналогічний період. Для співставлення обсягів, розрахунковим періодом для визначення кількості використаної електричної енергії приймається період, зазначений у договорі із підприємством -постачальником електричної енергії.

Загальна кількість електроенергії, що використана виконавцем послуг щомісячно (не пізніше 5-ти робочих днів по закінченні звітного місяця), фіксується в окремому документі (звіті).

Інформація, наведена в звіті про використання електроенергії виконавцем послуг, є підставою для здійснення перерахунків (зменшення) плати на освітлення місць загального користування та електропостачання підкачок. Окрім того, документами, на підставі яких робиться перерахунок (зменшення) розмірів оплати споживачем електроенергії, використаної на освітлення місць загального користування, ліфтів, підкачок, є акти постачальника електроенергії про припинення (поновлення) електроспоживання під'їздом, будинком або групою будинків.

Обсяги фактично наданих послуг з технічного обслуговування ліфтів визначаються на підставі актів виконаних робіт, що підписані за результатами звітного періоду (місяця) виконавцем послуг та спеціалізованим підприємством. При цьому виконавець послуг підписує такі акти виконаних робіт за попереднім погодженням з інспекцією з нагляду за станом житлового фонду при управлінні житлового господарства міської ради.

Надання послуг з дератизації, дезінсекції, перевірки димовентканалів у будинках, обладнаних газопроводом, підтверджується актами виконаних робіт виконавця послуг.

Виконання робіт (послуг) з обслуговування внутрішньобудинкових мереж та утримання конструктивних елементів будинку здійснюється виконавцем послуг на підставі окремих планів-графіків, які затверджуються на календарний рік та погоджуються начальником управління житлового господарства міської ради.

Фактичне виконання робіт (обсяг, вартість), проведених господарським способом, повинно бути підтверджене нарядами-замовленнями, які виписуються при здійсненні робіт на кожний об'єкт (будинок) окремо.

Щодо робіт (послуг), які виконуються підрядним способом, виконавець послуг веде облік по будинку згідно з умовами, передбаченими підрядним договором на ці роботи (послуги). У разі відхилення рівня послуг фактично виконаних підрядником обсягів робіт від передбачених у договорі з ним, у договорі повинні бути враховані умови зменшення плати за них підряднику. Облік робіт (послуг), виконаних підрядним способом, а також перерахунки споживачеві послуг за цими роботами провадяться на підставі актів, інших документів з обліку виконаних робіт та наданих послуг.

Виконавець послуг повинен протягом року забезпечити щомісячне складання зведених накопичувальних відомостей про вартість та обсяги виконаних робіт за видами робіт, послуг, які включені до структури плати за утримання будинків і споруд та прибудинкових територій. Інформація, наведена в даних відомостях, повинна бути підписана керівником виконавця послуг.

Порядок оформлення акта-претензії

споживача послуг до виконавця послуг про ненадання
або надання не в повному обсязі житлово-комунальних послуг

Споживач послуг, який має претензії до виконавця/виробника послуг (послуг з утримання будинків і споруд та прибудинкових територій), повинен скласти відповідну письмову заяву із викладенням суті справи та вимоги прибуття представника виконавця/виробника послуг для складання акта - претензії. Заява складається в двох примірниках, які реєструються у окремому журналі вхідної кореспонденції виробника/виконавця послуг. Один примірник заяви повертається споживачеві послуг із відміткою (дата, підпис, П.І.Б відповідальної особи, що здійснила реєстрацію надходження заяви від споживача послуг), інший примірник залишається в розпорядженні виконавця послуг. В разі, якщо виконавець/виробник послуг із будь-яких причин відмовляється від прийняття заяви споживача послуг, останній має право надіслати таку заяву рекомендованим листом поштою з обов'язковим оформленням опису вкладених документів та повідомленням про вручення листа адресату або надати таку заяву до управління житлового господарства міської ради.

Згідно з договором, укладеним між споживачем послуг і виконавцем послуг, протягом двох робочих днів виконавець послуг направляє свого представника для складення і підписання акта - претензії споживача послуг, в якому вказуються терміни, види, показники порушень та інше. У разі неприбуття представника виконавця послуг або необгрунтованої відмови представника виконавця послуг від підписання акта - претензії, він вважається дійсним, якщо його підписали не менше двох споживачів послуг. Акт - претензія складається в двох примірниках, які реєструються у окремому журналі вхідної кореспонденції виробника/виконавця послуг. Один примірник повертається споживачеві послуг із відміткою (дата, підпис, П.І.Б відповідальної особи, що здійснила реєстрацію надходження акта-претензії від споживача послуг), інший примірник залишається в розпорядженні виконавця послуг.
На підставі акта-претензії споживача послуг протягом 2 днів представниками виконавця послуг проводиться з'ясування питань, пов'язаних із ненаданням або наданням не в повному обсязі житлових послуг. За результатами з'ясування складається висновок.

На підставі висновку виконавець послуг (особа, до чиїх обов'язків належать функції взаємодії з мешканцями) протягом одного дня надає споживачу послуг письмову відповідь про те, які заходи вживатимуться за його претензією та що буде зроблено перерахунок оплати ненаданих або наданих не в повному обсязі житлових послуг або видає споживачу послуг обґрунтовану відмову в задоволенні його претензії.

Керівники підприємств, що обслуговують житловий фонд, щомісячно звітують перед управлінням житлового господарства міської ради про кількість отриманих у звітному періоді заяв від споживачів послуг, актів - претензій та про заходи, які були фактично здійснені для задоволення претензій споживачів послуг.

Встановлено, що споживачі послуг (послуг з утримання будинків і споруд та прибудинкових територій), які за будь-яких обставин не можуть особисто надати заяву та/чи акт-претензію виконавцю цих послуг, мають право звернутися із такою заявою та/чи претензією безпосередньо до управління житлового господарства міської ради. При цьому управління житлового господарства зобов'язане в триденний термін (три робочих дні) передати таку заяву споживача та/чи акт -претензію виконавцю/виробнику послуг із приписом про усунення порушень, вказаних у заяві споживача послуг та/чи в акті - претензії. Вимоги, що вказані в приписі, складеному управлінням житлового господарства міської ради, є обов'язковими для виконання і поширюються на підприємства всіх форм власності, що обслуговують житловий фонд.



 Комментариев: 0  ::  Дата: 30 декабря 2009   ::  Посмотрели: 16522  






Добавить комментарий
Ваше Имя:
Ваш E-Mail: (необязательно)

Код:
Включите эту картинку для отображения кода безопасности
обновить если не виден код
Введите код:


 (Ctrl + Enter)