Розпочалась подача документів ще на кілька посад до рибоохоронного патруля Азовського басейнового управління | Департаментом екології та природних ресурсів Херсонської обласної державної адміністрації оголошено конкурс | Ветерани АТО отримають ліки безкоштовно | Учасникам бойових дій держава гарантує право на безоплатне санаторно-курортне лікування | Служба за контрактом – шлях до розбудови боєздатної армії | МЗС рекомендує громадянам України утриматися від відвідання Російської Федерації | В Херсоне работает анонимная консультация для больных наркоманией |
     
Еще
 
Эксклюзивный комментарий

Блоги
Афиша

Дивись Українське


Дивись Українське
Щонеділі о 20:00














Google+



ЦВК узаконить фальсифікації на виборах згідно з розробленим владою механізмом (документ)
30 серпня 2012 року о 16-00 на засіданні Центральної виборчої комісії мають розглянути проект постанови «Про роз’яснення щодо порядку внесення змін до складу ОВК та ДВК чергових виборів народних депутатів України 28 жовтня 2012 року» з істотними змінами, запропонованими креатурою Партії регіонів – членом ЦВК Олександром Шелестовим. Після набуття цією постановою чинності з ОВК зможуть виключити всіх представників опозиційних сил та унеможливлять доукомплектовування складу окружних комісій.

Як зазначає представник ВО «Свобода» в ЦВК, керівник Юридичної служби «Свободи» Олег Махніцький, внесений Шелестовим проект рішення – це, фактично, другий етап «приватизації» владою складів ОВК. «Вони будуть виключати всіх неугодних членів ОВК. Шелестов вносить поправки, за які ЦВК проголосує, бо провладних представників там є більшість.

Суть цих поправок полягає в тому, що зі складу ОВК виключатимуть усіх членів, які не складуть присяги чи не підпишуться під нею. Це повністю підтверджує оприлюднену вчора, 29 серпня, Іриною Сех інформацію про те, що з ОВК виключатимуть усіх «чужих». А причиною для припинення повноважень членів ОВК стане, зокрема, нескладення ними присяги: http://www.svoboda.org.ua/diyalnist/novyny/032263/. «Регіонали» діють згідно з розробленим ними планом», – підкреслив Олег Махніцький.

Свободівець наголосив: влада розробила механізм фальсифікації виборів, основним важелем в якому стане «правильний», «їхній» склад окружних комісій.
Окрім зазначених причин виключення зі складу ОВК її членів, у проекті Шелестова вказано ще один абсурдний і протизаконний пункт. Представник «регіоналів» пропонує заборонити доукомплектовування ОВК аж до моменту, коли в них залишиться мінімальний склад – 12 членів.

Таку практику вже було апробовано на місцевих виборах, зокрема, на Львівщині. Згодом ці рішення було скасовано в судовому порядку. До речі, вчора Центрвиборчком вже розглядав питання зміни представництва в ОВК і не потребував для цього якихось окремих постанов, що є зайвим свідченням того, що постанова, яку сьогодні збирається ухвалити ЦВК, спрямована на фальсифікацію виборчого процесу.

«У Законі України «Про вибори народних депутатів України» йдеться про те, що мінімальний склад окружкомів може бути таким, якщо на членів комісій більше не було подання від партій. Проте відомо, що подання на членів ОВК робили 87 партій. Таким чином у разі ухвалення відповідної постанови, згідно з проектом Шелестова, ЦВК обмежить сферу застосування Закону. На минулих місцевих виборах вже було рішення суду щодо незаконності аналогічних дій ЦВК» – наголосив Олег Махніцький.

У додатку пропонуємо проект відповідної постанови , внесені представником Партії регіонів.

Прес-служба Всеукраїнського об’єднання «Свобода»





ЦЕНТРАЛЬНА ВИБОРЧА КОМІСІЯ

ПОСТАНОВА


Про Роз’яснення щодо порядку внесення змін
до складу окружних та дільничних виборчих комісій
з чергових виборів народних депутатів України
28 жовтня 2012 року


Відповідно до частин першої – шостої статті 26, частин першої, п’ятої – сьомої, десятої статті 27, частин другої, третьої, сьомої, одинадцятої статті 28, частин першої – десятої статті 29, пунктів 1, 2, 6 частини другої статті 30, статті 37, підпунктів 1, 2 пункту 4 розділу ХV Закону України "Про вибори народних депутатів України", керуючись статтями 11 – 13, пунктами 4, 5 статті 17, пунктом 17 статті 19, частиною другою статті 27 Закону України "Про Центральну виборчу комісію", Центральна виборча комісія п о с т а н о в л я є:

1. Затвердити Роз’яснення щодо порядку внесення змін до складу окружних та дільничних виборчих комісій з чергових виборів народних депутатів України 28 жовтня 2012 року (додається).

2. Цю постанову надіслати Міністерству закордонних справ України, Міністерству оборони України, окружним виборчим комісіям з чергових виборів народних депутатів України 28 жовтня 2012 року та оприлюднити на офіційному веб-сайті Центральної виборчої комісії.


Заступник Голови
Центральної виборчої комісії




Додаток
до постанови Центральної виборчої комісії
від "___" ____________ 2012 року № ____



РОЗ’ЯСНЕННЯ
щодо порядку внесення змін до складу окружних та
дільничних виборчих комісій з чергових виборів
народних депутатів України 28 жовтня 2012 року


Це Роз’яснення розроблено з метою забезпечення однакового застосування окремих положень Закону України "Про вибори народних депутатів України" (далі – Закон) щодо порядку внесення змін до складу окружних та дільничних виборчих комісій з чергових виборів народних депутатів України 28 жовтня 2012 року (далі – виборчі комісії).

1. Порядок та підстави дострокового припинення повноважень усього складу виборчої комісії або члена комісії

1.1. Повноваження усього складу виборчої комісії можуть бути достроково припинені виборчою комісією, яка її утворила, за власною ініціативою або на підставі рішення суду в разі систематичного порушення чи одноразового грубого порушення комісією Конституції України та законів України.
1.2. Дострокове припинення повноважень усього складу виборчої комісії не є ліквідацією цієї комісії.
1.3. Повноваження члена виборчої комісії припиняються достроково виборчою комісією, яка її утворила, з моменту виникнення або виявлення відповідних обставин у зв’язку з:
1) припиненням його громадянства України;
2) реєстрацією його кандидатом у народні депутати України або кандидатом у депутати Верховної Ради Автономної Республіки Крим, кандидатом у депутати місцевої ради або кандидатом на посаду сільського, селищного, міського голови, якщо вказані вибори проводяться одночасно з виборами народних депутатів України;
3) реєстрацією його представником політичної партії у Центральній виборчій комісії, офіційним спостерігачем, уповноваженою особою політичної партії, довіреною особою кандидата у народні депутати України або довіреною особою кандидата у депутати Верховної Ради Автономної Республіки Крим, кандидата у депутати місцевої ради чи кандидата на посаду сільського, селищного, міського голови, представником, уповноваженою особою місцевої організації політичної партії, якщо вказані вибори проводяться одночасно з виборами народних депутатів України;
4) входженням його до складу іншої виборчої комісії, що здійснює підготовку та проведення виборів народних депутатів України або депутатів Верховної Ради Автономної Республіки Крим, депутатів місцевих рад та сільських, селищних, міських голів, якщо вказані вибори проводяться одночасно з виборами народних депутатів України;
5) відмовою скласти присягу члена комісії;
6) набранням щодо нього законної сили обвинувальним вироком суду за вчинення тяжкого або особливо тяжкого злочину чи злочину проти виборчих прав громадян;
7) виявленням обставин наявності судимості за вчинення тяжкого або особливо тяжкого злочину чи злочину проти виборчих прав громадян, якщо така судимість не знята або не погашена;
8) визнанням його недієздатним;
9) його смертю.
Рішення про припинення повноважень члена виборчої комісії з підстав, зазначених у підпунктах 1 – 4, 6 – 9 цього пункту, приймається комісією, яка утворила відповідну комісію, після отримання документа (повідомлення), який встановлює (підтверджує) відповідний факт.
Варіант 1.
Повноваження члена виборчої комісії з підстави, зазначеної у підпункті 5 цього пункту, припиняються у разі відмови особи поставити свій підпис під текстом присяги на засіданні виборчої комісії.
Варіант 2.
Повноваження члена виборчої комісії з підстави, зазначеної у підпункті 5 цього пункту, припиняються у разі відмови особи поставити свій підпис під текстом присяги на засіданні виборчої комісії або неприбуття такої особи без поважних причин на перші два засідання виборчої комісії після його включення до складу цієї комісії, про які його належним чином повідомлено (листом, телеграмою, телефонограмою, факсограмою тощо).
У цьому випадку рішення про дострокове припинення повноважень члена виборчої комісії приймається виборчою комісією, яка утворила відповідну комісію, після отримання витягів з протоколів засідань комісії, на яких розглядалося питання про складення присяги члена комісії та був встановлений відповідний факт.
1.4. Повноваження члена виборчої комісії припиняються достроково з моменту прийняття рішення про дострокове припинення його повноважень виборчою комісією, яка її утворила, у зв’язку з:
1) особистою заявою про складення повноважень члена комісії;
2) внесенням подання про заміну члена виборчої комісії суб’єктом, за поданням якого кандидатуру такого члена було включено до складу виборчої комісії;
3) вибуттям на період включно до дня голосування за межі України або країни, на території якої утворено закордонну виборчу дільницю, що тягне за собою неможливість виконувати обов’язки члена комісії;
4) порушенням присяги члена комісії, що виявилося як систематичне невиконання покладених на нього обов’язків, засвідченим не менш як двома рішеннями з цього приводу виборчої комісії, до складу якої він входить;
5) одноразовим грубим порушенням законодавства України про вибори, встановленим рішенням суду або рішенням виборчої комісії вищого рівня.
1.5. Особа, яка подала заяву про складення повноважень, продовжує виконувати обов’язки члена виборчої комісії до моменту прийняття рішення про дострокове припинення її повноважень комісією, яка утворила відповідну комісію.
1.6. Якщо член виборчої комісії порушує присягу члена комісії, що виявляється як систематичне невиконання покладених на нього обов’язків, відповідна виборча комісія може звернутися до виборчої комісії, яка її утворила, з мотивованим поданням про дострокове припинення його повноважень, що вноситься за підписом голови або заступника голови виборчої комісії та засвідчується печаткою комісії. До подання додається не менш як два рішення відповідної виборчої комісії про невиконання членом цієї комісії покладених на нього обов’язків.
Таке подання підлягає обов’язковому розгляду виборчою комісією, яка утворила відповідну виборчу комісію, протягом трьох днів, а внесене напередодні дня голосування – не пізніш останнього дня перед днем голосування.
1.7. Виборча комісія, яка достроково припинила повноваження усього складу виборчої комісії, окремого члена виборчої комісії, не пізніше наступного дня повідомляє про це суб’єктів, за поданням яких до складу комісії було включено осіб, повноваження яких достроково припинено, шляхом надсилання зазначеним суб’єктам рішення (витягу з рішення) виборчої комісії щодо дострокового припинення повноважень усього складу виборчої комісії або окремого члена виборчої комісії.
1.8. Припинення повноважень члена виборчої комісії з підстав, зазначених у пункті 1.3, підпунктах 1, 3 – 5 пункту 1.4 цього Роз’яснення, передбачає включення до складу цієї виборчої комісії іншої кандидатури замість вибулої лише у разі зменшення кількісного складу виборчої комісії нижче від мінімальних меж, встановлених відповідно частиною першою статті 27 або частинами другою, третьою статті 28 Закону.
1.9. У разі дострокового припинення повноважень члена виборчої комісії в останній день перед днем голосування рішення про дострокове припинення повноважень члена виборчої комісії приймається одночасно з рішенням про включення до складу відповідної виборчої комісії іншої особи від того ж суб’єкта подання.
1.10. У разі внесення подання про заміну члена виборчої комісії суб’єктом, за поданням якого кандидатуру такого члена було включено до складу виборчої комісії (підпункт 2 пункту 1.4 цього Роз’яснення), виборча комісія, яка її утворила, одночасно з достроковим припинення повноваження члена виборчої комісії включає до складу відповідної виборчої комісії іншу особу, замість вибулої, в порядку, встановленому Законом та розділом 3 цього Роз’яснення.
У разі надходження до виборчої комісії, яка утворила комісію, подання про заміну члена виборчої комісії суб’єктом, за поданням якого кандидатуру такого члена було включено до складу виборчої комісії, та за наявності інших підстав для дострокового припинення повноважень члена комісії, повноваження такого члена комісії припиняються відповідно до пункту 2 частини третьої статті 37 Закону та підпункту 2 пункту 1.4 цього Роз’яснення.

2. Порядок затвердження нового складу виборчої комісії

або включення до складу виборчої комісії інших осіб замість тих, повноваження яких достроково припинено
2.1. У разі дострокового припинення повноважень усього складу виборчої комісії відповідна виборча комісія вищого рівня не пізніш як на третій день з дня припинення повноважень комісії, але не пізніш останнього дня перед днем голосування, затверджує новий склад виборчої комісії у порядку, встановленому Законом та цим Роз’ясненням.
2.2. У разі дострокового припинення повноважень члена виборчої комісії, що призвело до зменшення кількісного складу виборчої комісії нижче від мінімальних меж, встановлених для окружних виборчих комісій частиною першою статті 27 Закону, для дільничних виборчих комісій – частинами другою, третьою статті 28 Закону, відповідна виборча комісія, яка утворила цю виборчу комісію, не пізніш як на третій день з дня припинення його повноважень, але не пізніш останнього дня перед днем голосування, включає до її складу інших осіб замість цього члена виборчої комісії та членів цієї комісії, повноваження яких на цей час припинено, із тим, щоб кількісний склад такої виборчої комісії відповідав її мінімальній кількості (був не меншим) відповідно для:
1) окружних виборчих комісій – 12 осіб;
2) дільничних виборчих комісій звичайних, спеціальних та закордонних виборчих дільниць:
малих – 10 осіб;
середніх – 14 осіб;
великих – 18 осіб;
де кількість виборців не перевищує п’ятдесяти осіб – 4 особи.
2.3. При виникненні обставин, зазначених у пунктах 2.1, 2.2 цього Роз’яснення, до складу виборчої комісії включаються інші особи замість вибулих за поданням суб’єктів подання кандидатур, повноваження членів комісії яких достроково припинено.
Відповідні подання вносяться за формою, встановленою постановою Центральної виборчої комісії від 23 березня 2012 року № 55 "Про форми подань щодо кандидатур до складу окружних та дільничних виборчих комісій з чергових виборів народних депутатів України 28 жовтня 2012 року", зі змінами, внесеними постановою Центральної виборчої комісії від 17 травня 2012 року № 86.
2.4. До подання додаються заяви осіб (до складу окружної виборчої комісії – написані власноручно), запропонованих до складу виборчої комісії, про згоду на участь у роботі комісії від відповідного суб’єкта подання.
2.5. Технічні описки та неточності, допущені у поданні, не є підставою для відхилення внесених кандидатур. Про виявлення таких описок і неточностей виборча комісія невідкладно повідомляє відповідного суб’єкта подання. Зазначені описки та неточності можуть бути виправлені шляхом внесення уточненого подання стосовно відповідних кандидатур не пізніше наступного дня після дня отримання вказаного повідомлення, а щодо подання, внесеного напередодні дня голосування, – не пізніше останнього дня перед днем голосування. Якщо уточнене подання не надійшло у цей строк, відповідні кандидатури відхиляються.

3. Порядок заміни члена виборчої комісії у зв’язку з внесенням відповідного подання про його заміну

3.1. У разі внесення до відповідної виборчої комісії вищого рівня подання про заміну члена виборчої комісії суб’єктом, за поданням якого кандидатуру такого члена було включено до складу виборчої комісії, така виборча комісія не пізніш як на третій день з дня припинення повноважень члена комісії, але не пізніш останнього дня перед днем голосування, одночасно з достроковим припиненням його повноважень включає до складу відповідної виборчої комісії іншу кандидатуру, внесену на заміну тим самим суб’єктом подання.
У разі дострокового припинення повноважень члена комісії, призначеного на посаду голови, заступника голови чи секретаря комісії, інша кандидатура, внесена на його заміну, включається до складу комісії з одночасним призначенням на відповідну керівну посаду.
3.2. Подання про заміну члена виборчої комісії суб’єктом, за поданням якого кандидатуру такого члена було включено до складу виборчої комісії, може вноситися у будь-який час після затвердження складу комісії.
У поданні зазначаються номер одномандатного виборчого округу (виборчої дільниці), прізвище, ім’я (усі власні імена), по батькові (за наявності), число, місяць і рік народження члена комісії, повноваження якого пропонується припинити, та відомості про особу, кандидатура якої подається на заміну до складу виборчої комісії, з урахуванням форм подань до складу комісій, встановлених постановою Центральної виборчої комісії від 23 березня 2012 року № 55 "Про форми подань щодо кандидатур до складу окружних та дільничних виборчих комісій з чергових виборів народних депутатів України 28 жовтня 2012 року", зі змінами, внесеними постановою Центральної виборчої комісії від 17 травня 2012 року № 86.
3.3. До подання додається заява особи (до складу окружної виборчої комісії – написана власноручно), запропонованої до складу виборчої комісії, про згоду на участь у її роботі від відповідного суб’єкта подання.
3.4. Технічні описки та неточності, допущені у поданні, не є підставою для відхилення внесених кандидатур. Про виявлення таких описок і неточностей виборча комісія невідкладно повідомляє відповідного суб’єкта подання. Зазначені описки та неточності можуть бути виправлені шляхом внесення уточненого подання стосовно відповідних кандидатур не пізніше наступного дня після дня отримання вказаного повідомлення, а щодо подання, внесеного напередодні дня голосування – не пізніше останнього дня перед днем голосування. Якщо уточнене подання не надійшло у цей строк, відповідні кандидатури відхиляються.

4. Порядок дострокового припинення повноважень голови, заступника голови та секретаря виборчої комісії

4.1. У разі подання особою, яка є відповідно головою, заступником голови, секретарем виборчої комісії, особистої заяви про складення повноважень члена виборчої комісії, така особа продовжує виконувати свої обов’язки до моменту прийняття рішення про дострокове припинення її повноважень виборчою комісією, що утворила відповідну виборчу комісію.
У разі подання особою, яка є головою, заступником голови, секретарем виборчої комісії, власноручно написаної заяви про складення своїх повноважень відповідно голови, заступника голови, секретаря виборчої комісії без припинення членства в комісії, така особа продовжує виконувати свої обов’язки до моменту прийняття відповідною виборчою комісією, що утворила цю виборчу комісію, рішення про її заміну та призначення в установленому порядку нового голови, заступника голови, секретаря виборчої комісії.
4.2. У разі якщо голова, заступник голови або секретар виборчої комісії систематично не виконує покладені на нього обов’язки, відповідна виборча комісія може звернутися до виборчої комісії, яка її утворила, з мотивованим поданням про його заміну, якщо за це проголосували не менше двох третин членів складу комісії. Подання вноситься за підписом голови або заступника голови виборчої комісії та засвідчується печаткою цієї комісії. До подання додаються не менш як два рішення виборчої комісії про невиконання головою, заступником голови чи секретарем цієї комісії покладених на нього обов’язків, а також витяг з протоколу засідання виборчої комісії, на якому розглядалося питання про внесення такого подання.
4.3. Заява чи подання підлягають обов’язковому розгляду виборчою комісією, яка утворила відповідну виборчу комісію, не пізніш як на третій день з дня надходження такої заяви або подання, але не пізніш останнього дня перед днем голосування.
Рішення про заміну голови, заступника голови, секретаря виборчої комісії не тягне за собою припинення повноважень цих осіб як членів відповідної виборчої комісії.
На посаду голови, заступника голови, секретаря виборчої комісії відповідна виборча комісія вищого рівня призначає іншу особу зі складу цієї виборчої комісії. При цьому повинні бути додержані вимоги Закону щодо призначення голови, заступника голови та секретаря від різних суб’єктів подання.
4.4. Особа, включена до складу окружної чи дільничної виборчої комісії звичайної та/або спеціальної виборчої дільниці за поданням голови виборчої комісії вищого рівня, а до складу дільничної виборчої комісії закордонної виборчої дільниці – за поданням Міністерства закордонних справ України, не може бути призначена на керівну посаду у виборчій комісії, крім випадків відсутності кандидатур на таку посаду від інших суб’єктів подання.


Секретар
Центральної виборчої комісії
Т. ЛУКАШ




 Комментариев: 0  ::  Дата: 31 августа 2012   ::  Посмотрели: 2253  



Другие новости по теме




Добавить комментарий
Ваше Имя:
Ваш E-Mail: (необязательно)

Код:
Включите эту картинку для отображения кода безопасности
обновить если не виден код
Введите код:


 (Ctrl + Enter)
Интервью

Група Світового Банку сприяє впровадженню індексного страхування в Україні


На цих та інших моментах під час семінару докладно зупинявся старший спеціаліст із фінансів, провідний експерт з індексного страхування Групи Світового Банку Шадрек Мапфумо.

Подробнее



Катерина ЛЕВЧЕНКО: «Міжнародне право розглядає сексуальне насильство під час війни як військовий злочин»


Торік на Національну «гарячу лінію» з попередження домашнього насильства, торгівлі людьми та ґендерної дискримінації, що діє при ГО «Ла Страда-Україна», надійшло 38 292 дзвінка.

Подробнее



Олександр Слобожан: «Спроможні громади – сильна держава»


Виконавчий директор Асоціації міст України Олександр Слобожан прокоментував результати виборів та дав оцінку перспективам формування об’єднаних територіальних громад.

Подробнее




Опрос
За какую партию вы проголосуете на местных выборах осенью 2015 года?

ПР
Оппозиционный блок
КПУ
НФ
Самопоміч
БПП-Солидарность
Радикальная партия Олега Ляшко
ВО Свобода
ВО Батькивщина
Правый сектор
УКРОП





Информер

Погода



Курс валют




PressUA.com - свіжа преса он-лайн


Реклама




Херсонский ТОП Украина онлайн
Copyright © 2009-2017 pravda.ks.ua; pravda.kherson.ua
Перша безкоштовна інтернет-газета Херсона
Всі права застережено. Матеріали видання захищено авторським правом.
Електронна адреса видання: taras@pravda.ks.ua
Дизайн: ихайлов Микита.
Редакція інтернет видання "Херсонська правда" ГО "Асоціація блоггерів "Новамедіа"