Розпочалась подача документів ще на кілька посад до рибоохоронного патруля Азовського басейнового управління | Департаментом екології та природних ресурсів Херсонської обласної державної адміністрації оголошено конкурс | Ветерани АТО отримають ліки безкоштовно | Учасникам бойових дій держава гарантує право на безоплатне санаторно-курортне лікування | Служба за контрактом – шлях до розбудови боєздатної армії | МЗС рекомендує громадянам України утриматися від відвідання Російської Федерації | В Херсоне работает анонимная консультация для больных наркоманией |
     
Еще
 
Эксклюзивный комментарий

Блоги
Афиша

Дивись Українське


Дивись Українське
Щонеділі о 20:00














Google+



Значення інформаційного простору
Одним з головних факторів при формуванні громадської думки суспільно-свідомої частини населення є наявність і використання інформаційного простору , який в порівнянні з іншими впливовими чинниками виходить сьогодні на одне з перших місць.

При проведенні елементарного аналізу інформаційної сфери українського суспільства постає питання виконання Закону України «Про основи національної безпеки України», прийнятого 19.06.2003 року. Цей Закон відповідно до пункту 17 частини першої статті 92 Конституції України визначає основні засади державної політики , спрямованої на захист національних інтересів і гарантування в Україні безпеки особи, суспільства і держави від зовнішніх і внутрішніх загроз в усіх сферах життєдіяльності.

У статті 7 вищезазначеного Закону щодо загроз національним інтересам і національній безпеці України на сучасному етапі в інформаційній сфері визначено намагання маніпулювати суспільною свідомістю, зокрема, шляхом поширення недостовірної, неповної або упередженої інформації. З метою недопущення цього Закон передбачає в тій же інформаційній сфері вжиття комплексних заходів щодо захисту національного інформаційного простору та протидії монополізації інформаційної сфери України.

Чи монополізована інформаційна сфера в Україні сьогодні , які внутрішні і зовнішні чинники впливають на неї, які функції суб’єктів національної безпеки забезпечені на сьогоднішній день, а де ще треба багато працювати ? Питання повинні виникати не тільки у представників законодавчої і виконавчої влади, які знаходяться на утриманні громадян своєї країни і , власно кажучи, представляють їх інтереси , повинні їх захищати. Саме своєї країни і своїх громадян. Тут альтернативи і багатовекторності бути не може.

Виникнення цих питань у всіх суб’єктів громадянського суспільства , можливість їх постановки і, з часом, без сумніву їх вирішення можна розглядати як досягнення нашого суспільства на шляху демократизації і відкритості до побудови демократичного суспільства європейського зразка.



Актуальність цього питання українське суспільство відчуває саме після здобуття незалежності і визначення подальших шляхів розвитку країни. Найбільший вплив інформаційного простору на громадську думку став відчутним під час проведення виборчих кампаній, боротьби політичних сил за владу.

Але здобути владу ще не означає її втримати. Отримання перемоги під час виборів, призначенні урядів нагадує зайняття плацдарму, який ще треба втримати і розширити, спираючись саме на можливості і бажанні дотримання своїх обіцянок під час виборчих перегонів на користь розвитку всього суспільства. Саме тому роль і місце інформаційного простору зростає і боротьба за його опанування набирає такого значення і обертів.

Поняття «інформаційного простору» треба розглядати як соціально-політичне і об’єднуюче в собі географічні, просторові, технічні , соціальні і інші фактори, які впливають на процес отримання інформації споживачем. Цим споживачем виступають всі суб’єкти забезпечення національної безпеки - від Президента країни і до кожного громадянина !

Всі сфери життєдіяльності впливають як на отримання, так і на сприйняття тієї чи іншої інформації . Від методів і форм подання інформації , її повноти і правдивості донесення до громадянського суспільства залежить , по великому рахунку, майбутнє всього суспільства, країни . Без перебільшення можна поставити наявність національного інформаційного простору другим по значимості по шкалі соціальних цінностей після державної незалежності. Якщо інформаційний простір не є національним і не відповідає інтересам самої нації, то виникає питання - інтереси якої держави і нації воно захищає і до чого це приведе!? Втрата інформаційного простору загрожує втратою державного суверенітету.

Неповна і свідомо упереджена інформація , донесена до переважно більшої частини населення приводить до негативних явищ. Величезна кількість аналітиків і політологів , які подають свої бачення подій і явищ як беззаперечно правдиві факти також сприяють адекватності сприйняття отриманої інформації.

Необхідно звернути увагу на системність впливу інформаційного поля, в якому опиняється переважна більшість населення .Особливо це стосується східних і південних областей України. Ці регіони України опинились заручниками найбільш відомої у всі часи терористичної держави - Росії. Після організованого більшовицького заколоту 1917 року і придушення демократії в Україні для керівництва (тепер вже комуністичної) Росії постало питання необхідності завоювання нових територій і заселення їх іншими людьми, представниками своєї етнічної групи. Для цього був використаний відомий і найбільш нелюдський крок - геноцид української нації через організацію голодомору.

Це не тільки 32-33рр. Якщо пригадати історію, то почалось це відразу після жовтневого заколоту 1917 року – в 1922 році, потім голод 1933 року, потім ВВВ – і по її закінченню знову голод 1946 року. І недаремно більшовики до 1934 року столицю України не переносили до Києва. Звідти було легше керувати злочином проти цілого народу. Тодішній керівник столичної ( Харківської) ОГПУ сказав що в результаті голоду «етнографічний матеріал буде змінено».

Італійський консул у Харкові Сержіо Граденіго писав послу Італії в Москві, що «наслідком теперішнього лиха в Україні буде російська колонізація цієї країни, яка призведе до зміни її етнографічного характеру. У майбутньому і, либонь, дуже близькому майбутньому, ніхто більше не говоритиме про Україну чи про український народ, а тож і про українську проблему, бо Україна стане де факто територією з переважно російським населенням».

Проаналізувавши зміни національного складу мешканців південних і східних областей України і Криму, зокрема, можна не шукати інших пояснень в діях сусідньої держави по відношенню до України.Стає зрозумілим бажання контролювати інформаційний простір в Україні і не допустити його національного, незалежного характеру.




Не нравится: 0, нравится: 0.


 Комментариев: 1  ::  Дата: 10 апреля 2010   ::  Посмотрели: 1969  





Комментарий написал(a) folker. Опубликованно: 11 апреля 2010 19:09 в новости


Группа: Журналисты
Новостей: 1
Комментариев: 296
ICQ: --
цікаво та правдиво! fellow



Добавить комментарий
Ваше Имя:
Ваш E-Mail: (необязательно)

Код:
Включите эту картинку для отображения кода безопасности
обновить если не виден код
Введите код:


 (Ctrl + Enter)
Интервью

Група Світового Банку сприяє впровадженню індексного страхування в Україні


На цих та інших моментах під час семінару докладно зупинявся старший спеціаліст із фінансів, провідний експерт з індексного страхування Групи Світового Банку Шадрек Мапфумо.

Подробнее



Катерина ЛЕВЧЕНКО: «Міжнародне право розглядає сексуальне насильство під час війни як військовий злочин»


Торік на Національну «гарячу лінію» з попередження домашнього насильства, торгівлі людьми та ґендерної дискримінації, що діє при ГО «Ла Страда-Україна», надійшло 38 292 дзвінка.

Подробнее



Олександр Слобожан: «Спроможні громади – сильна держава»


Виконавчий директор Асоціації міст України Олександр Слобожан прокоментував результати виборів та дав оцінку перспективам формування об’єднаних територіальних громад.

Подробнее