Розпочалась подача документів ще на кілька посад до рибоохоронного патруля Азовського басейнового управління | Департаментом екології та природних ресурсів Херсонської обласної державної адміністрації оголошено конкурс | Ветерани АТО отримають ліки безкоштовно | Учасникам бойових дій держава гарантує право на безоплатне санаторно-курортне лікування | Служба за контрактом – шлях до розбудови боєздатної армії | МЗС рекомендує громадянам України утриматися від відвідання Російської Федерації | В Херсоне работает анонимная консультация для больных наркоманией |
     
Еще
 
Эксклюзивный комментарий

Блоги
Афиша

Дивись Українське


Дивись Українське
Щонеділі о 20:00














Google+



Як будуть робитися фальсифікації: безконтрольним включенням хочуть завершити вибори в один тур?
Хтось дуже хоче, щоб в день голосування включали в списки всіх, хто здатен самостійно пересуватися з місця одного голосування на місце іншого голосування.

Чи не «допоможуть» ці намагання завершити вибори в один тур?

З усіх кутків області до обласної організації КВУ надходить інформація про те, що й окремі відділи ведення державного реєстру виборців, й деякі представники окружних виборчих комісій інформують як виборців, так й керівний склад дільничних виборчих комісій, що нібито в день голосування дільничні комісії можуть включати виборців в уточненні списки на підставі відміток про реєстрацію місце проживання осіб.

При чому розповсюджувачі цієї інформації посилаються на пункт 4 частини 7.2 Постанови ЦВК № 475 й фактично вводять громадян в оману, розповідаючи, що саме в цьому пункті йдеться про можливість включення у список виборців на підставі штампу в паспорті.

Як відомо, в минулому році народні депутати України внесли низку змін у текст Закону «Про вибори Президента України». Зокрема, була змінена стаття 35 «Порядок внесення змін до уточненого списку виборців на звичайній виборчій дільниці». В оновленому варіанті, цією статтею дозволялося керівникам дільничних виборчих комісій вносити зміни в Уточнений список виборців, тобто в той список, який дільничні виборчі комісії отримають від окружних комісій за два дні до виборів й за яким будуть працювати в день голосування.

Вносити зміни законодавці дозволили на підставі рішення суду, рішення окружної виборчої комісії, інформації відділу ведення державного реєстру та на підставі власне рішення дільничної виборчої комісії. Навколо останнього пункту цієї статті відразу розгорілися жваві суперечки. Справа в тому, що згідно повноважень дільничної виборчої комісії, на підставі п. 10 частини 1 стаття 27, комісія може розглядати звернення з питань внесення змін до списку виборців та приймати в межах своїх повноважень рішення. В частині 4 статті 32 сказано, що дільнична виборча комісія в день голосування розглядає скарги на неправильності у списках в порядку, що встановлений Законом.

Й, нарешті, в частині 8 статті 28 чітко вказаний цей порядок: дільнична виборча комісія зобов’язана розглянути на своєму засіданні звернення, що надійшли до неї у день виборів, невідкладно після закінчення голосування.
Допитливий читач може відразу запитати: коли ж тоді й на підставі яких документів дільнична виборча комісія може приймати рішення про включення виборця до уточненого списку виборців?

Відповідь одна: невідкладно після завершення голосування. Й рішення може бути лише одним: направити цю скаргу до Відділу ведення державного реєстру виборців.

А як же бути з формулюванням в Законі? Там же нібито чітко вказано про те, що комісія може прийняти рішення про зміни уточненого списку виборців. Ймовірно, може, але не в день голосування точно (дивися частину восьмої статті 28 з прямою забороною).

Але, й на цьому «можна» знову виступає нова проблема: Справа в тім, що на підставі Закону про Державний реєстр виборців, в системі реєстрації виборців з’явилося нове формулювання – «виборча адреса», тобто місце реєстрації виборця. Ця «виборча адреса» може не співпадати з відміткою про реєстрацію місця проживання особи.

Відтепер, будь який виборець може завчасно подати заяву та змінити свою «виборчу адресу» з місця реєстрації свого проживання на, наприклад, місце своєї постійної роботи чи навчання.

Відповідно, людину виключають з одного списку виборців (де він мешкає), а потім включають в інше (за бажанням виборця).

А тепер, уявіть ситуацію: в день голосування ця людина приходить з паспортом до виборчої дільниці, на території якої він «прописаний» та вимагає, щоб його включили до списку виборців. Що робити дільничній виборчій комісії?
Паспорт - є. Штамп – є.

Згідно горезвісної Постанови ЦВК № 475, голова комісії повинен подзвонити (!!!) до відділу ведення державного реєстру виборців та за телефонним дзвінком (!!!!) переконатися, що цієї людини немає у Державному Реєстрі. Без будь якого документу з «мокрою» печаткою, по телефонному дзвінку. Уявимо далі: дзвінки будуть надходити до, наприклад, відповідальної особи Відділу ведення державного реєстру виборців. А ця людина, припустимо, про все вже «знає» та буде підтверджувати, що бажаючого проголосувати на дільниці в Реєстрі немає.

Після виборів, згідно цієї ж Постанови, дільнична комісія повинна передати перелік всіх осіб, що були включені до списку виборців, - до відділу реєстру. Процедури передавання цих папірців немає. Відповідно, ці папірці можуть просто зникнути й ніхто ніколи не здогадається про те, скільки було випадків подвійного голосування. Ось й вся фальсифікація.

Я прошу вибачення у читача за такий довгий відступ й повертаюся до ситуації в Херсоні. Нижче будуть викладені деякі факти, які можуть ілюструвати початок масштабної фальсифікації, а можуть й просто демонструвати низький рівень знання законів та законодавчих актів та бажання спихнути всі проблеми на інших.

В будь-якому випадку, щоб здійснити фальсифікації потрібно для початку роздмухати скандал та дезорієнтувати масового споживача інформації. В цій ситуації підійдуть будь-які «новації». Наприклад, припинити завчасно приймати скарги та заяви у відділах ведення Державного реєстру виборців та дезорієнтувати виборців.

Так, спостерігачі КВУ зафіксували, що працівники Суворовського відділу ведення реєстру за розпорядженням свого керівника пана Петра Журавльова, до речі, депутата районної ради від блоку «Не так!», державного службовця, в робочому кабінеті якого на видному місці розташований передвиборчий календар, що агітує за Віктора Януковича, вивісили оголошення в якому йдеться про те, щоб виборці зверталися з питань внесення до Державного реєстру виборців до… дільничних виборчих комісій по місцю проживання.

Уявляєте, виборці прийдуть до комісій й будуть просити їх внести до Державного реєстру. Звісно, члени комісій відправлять їх знову до відділу цього самого Держреєстру. А там їх вже чекають… й по новому колу.

Використовується й метод зіпсованого телефону. Виборцям та членам комісій розповідають, що в день голосування можна включати в списки виборців «за пред’явленням паспорту» й що це було нібито дозволено саме змінами до сумнозвісної Постанови ЦВК № 475, що були зроблені 4 січня цього року.

Про це розповідав той же пан Журавльов виборцям та журналістам, а також окремі члени окружних виборчих комісій представникам дільничних, зокрема в Новій Каховці. А в Херсоні, в окружній виборчій комісії № 184 про зміни в Постанові ЦВК, що нібито дозволяють вносити виборців у списки в день голосування розповідали на засіданні комісії. Й лише один член комісії Тарас Бузак написав окрему письмову думку про те, що він не буде порушувати закон та дезінформувати виборців у цьому питанні.

До речі, зміни від 4 січня, що були внесені Постановою ЦВК № 6 власне скасували дозвіл вносити зміни на підставі відмітки про місце проживання виборців. Але ніхто про це чомусь не згадує.

Таким чином, можна резюмувати: на наших очах відбувається масована дезорієнтація й виборців, й членів дільничних виборчих комісій. Це по-перше. По-друге, точними діями збільшується незадоволеність виборців «бюрократами» з виборчих комісій. В цій ситуації в день голосування достатньо кілька провокацій й комісії можуть розпочати вносити в день голосування в списки нових виборців.

Як це вже було спочатку на першому, а потім другому турі у 2004 році. Контроль відомостей про ці внесення фактично не можливий. Якщо ця «методологія» спрацює по всій країні, то вибори можуть або бути завершенні в один тур, що більш ймовірно, або до другого туру вийде зовсім інші кандидати, або це буде підставою для визнання виборів недійсними на підставі рішення суду.

Вибирайте, що Вам до вподоби…

Дементий Белый




Не нравится: 0, нравится: 0.


 Комментариев: 0  ::  Дата: 12 января 2010   ::  Посмотрели: 1553  







Добавить комментарий
Ваше Имя:
Ваш E-Mail: (необязательно)

Код:
Включите эту картинку для отображения кода безопасности
обновить если не виден код
Введите код:


 (Ctrl + Enter)
Интервью

Група Світового Банку сприяє впровадженню індексного страхування в Україні


На цих та інших моментах під час семінару докладно зупинявся старший спеціаліст із фінансів, провідний експерт з індексного страхування Групи Світового Банку Шадрек Мапфумо.

Подробнее



Катерина ЛЕВЧЕНКО: «Міжнародне право розглядає сексуальне насильство під час війни як військовий злочин»


Торік на Національну «гарячу лінію» з попередження домашнього насильства, торгівлі людьми та ґендерної дискримінації, що діє при ГО «Ла Страда-Україна», надійшло 38 292 дзвінка.

Подробнее



Олександр Слобожан: «Спроможні громади – сильна держава»


Виконавчий директор Асоціації міст України Олександр Слобожан прокоментував результати виборів та дав оцінку перспективам формування об’єднаних територіальних громад.

Подробнее




Опрос
За какую партию вы проголосуете на местных выборах осенью 2015 года?

ПР
Оппозиционный блок
КПУ
НФ
Самопоміч
БПП-Солидарность
Радикальная партия Олега Ляшко
ВО Свобода
ВО Батькивщина
Правый сектор
УКРОП